Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczenie wizyt w Placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.
Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce KORONAWIRUSA i co z tego wynika koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzi.
W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziałach zalecamy korzystanie z innych dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu tj. bankowość internetowa, mail, telefon.
Ponadto rekomendujemy realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, telefonu lub poprzez bankowość elektroniczną.
Wpłaty i wypłaty gotówki zalecamy dokonywać poprzez wpłatomaty i bankomaty, urządzenia te są systematycznie dezynfekowane.
Klientów, którzy nie korzystają z elektronicznych kanałów dostępu do bankowości, w sprawach nie cierpiących zwłoki informujemy, że uległy zmianie godziny otwarcia naszych placówek.
O wszelkich możliwych zmianach będziemy Państwa systematycznie informować.
Bank na bieżąco śledzi wszelkie komunikaty dotyczące KORONAWIRUSA wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom mimo niedogodności z którymi mamy obecnie do czynienia.
W celu uzyskania szczegółowych informacji odnośnie pracy placówek i bieżącej obsługi udostępniamy poniżej numery telefonów do poszczególnych Wydziałów.
Kontakty do wydziałów:
Sekretariat:
Obsługa Klienta:
Wydział Kredytów:
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i zastosowanie się do powyższych rekomendacji
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.
Jak działają oszuści?
Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Pamiętaj, że:
Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym nasz Bank
Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:
W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
W związku z tym od 20 marca 2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, klient zostanie poproszony o PIN, a w innym - nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.