mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość.
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.
- składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu),
- dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
- rejestracja wniosku/formularza,
- przedłużenie umowy,
- dostęp do portalu klienta
- rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych,
- zakup leków przez internet
- potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo,
- opłacanie abonamentu
- sprzedaż polisy przez internet,
- odnowienie polisy (Direct)
1. Należy wejść na stronę : https://pz.gov.pl/pz/index
2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zarejestruj się” i wybrać panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”
3. Następnie należy wybrać ikonę „SGB BPS” – z prawej dolnej strony ekranu.
4. W kolejnym kroku wybieramy z listy rozwijanej województwo i nawę Banku.
5. Po chwili nastąpi przekierowanie na stronę logowania systemu eBankNet:
6. Po zalogowaniu do systemu eBankNet, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „akceptuj” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji (akceptacja zgody PSD2):
7. Potem następuje przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.
Za pomocą utworzonego konta można logować się do e-usług administracji publicznej, dostępnych na przykład na platformie ePUAP. Pozostałe funkcje, na przykład podpisywanie dokumentów elektronicznych, uzyskasz po potwierdzeniu swojego Profilu Zaufanego.
Aby skorzystać z mojeID, wystarczy na stronie internetowej dostawcy usługi lub urzędu, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości, wybrać opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku/linku, wyświetlą się ikony dostawców tożsamości – m.in. banków. Użytkownik wybiera bank, z którym chce potwierdzić tożsamość lub przekazać dane, a następnie zostaje przekierowany na stronę banku i tam wprowadza swój login i hasło. Po zalogowaniu, każdorazowo zostanie on poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych. Po zatwierdzeniu przekazania danych zostanie automatycznie przeniesiony do serwisu firmy lub urzędu, z którego usług chce skorzystać.
ul. Opolska 12, 47-300 Krapkowice
tel./fax 77 466 14 91, 77 466 18 39
e-mail:
Wydział Sprzedaży Produktów Bankowych i Marketingu
tel. 77 466 14 91, 77 466 18 39 w. 22, 12
e-mail:
Wydział Kredytów
tel. 77 466 14 91, 77 466 18 39 w. 20, 24, 25
e-mail:
Wydział Księgowości
tel. 77 466 14 911 77 466 18 39 w. 14, 16
e-mail:
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
Bankomat: budynek Banku - Opolska 12
Czynny całą dobę
ul. Opolska 65
47-344 Walce
tel./fax 77 466 01 06, 77 466 07 50
e-mail:
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Opolska 65
Czynny całą dobę
ul. Ks. Klimasa 32
46-050 Tarnów Opolski
tel./fax 77 403 22 10, 77 403 22 11, 77 403 22 12
e-mail:
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Ks. Klimasa 32
Czynny całą dobę
ul. Bursztynowa 2
47-100 Strzelce Opolskie
tel./fax 77 462 13 85, 77 462 13 95
e-mail:
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Bursztynowa 2
Czynny całą dobę
ul. Wałowa 5
47-100 Strzelce Opolskie
tel./fax 77 461 23 46
e-mail:
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Wałowa 5
Czynny całą dobę
ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
tel. 77 466 90 85
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 7.30 - 15.00
ul. Piastowska 18, 47-303 Krapkowice
tel. 77 407 80 72
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00
Bankomat: budynek Banku - Piastowska 18
Czynny całą dobę
ul. Wiejska 85, 46-050 Przywory
tel. 77 427 12 00
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Wiejska 85
Czynny całą dobę
Plac Myśliwca 5, 47-325 Kamień Śląski
tel. 77 467 72 04
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.00 - 15.30
Bankomat: budynek Banku - Plac Myśliwca 5
Czynny całą dobę